Alnömamman

Alla inlägg under januari 2014

Av Anna - 18 januari 2014 22:10

Vi hade en helt fantastisk fm o barnen ville inte gå hem :-)

Av Anna - 18 januari 2014 22:03

Vi inleder det nya året med lite vab då. Anton har gått och dragit på sig magsjuka, är inne på andra dagen nu :( vi andra går bara och väntar på att det ska smälla till. Kom ju ihåg hur det var förra året då vi vabbade m magsjuka från november till mars :( pust. Vill bara skruva fram tiden till vår och sommar nu!

Av Anna - 1 januari 2014 21:50

Hej och hå vad året gick fort. Idag fyllde A 5 år exakt 21:52, vilket är precis nu :D Han har blivit så stor min fina pojke. Frågvis och finurlig. Han blev i alla fall väldigt nöjd över sina presenter....mest nöjd var han över en motorcykel från ninja turtles :)

Framöver vankas den 3 till kalas för den iille prinsen.


G är ett yrväder som vanligt men har lärt sig prata mycket bättre och sover numer i en vanlig säng.


Själv tänker jag försöka fokusera lite mer på mig själv iår, träning kost, hälsa o välbefinnande.   

Jag tror verklgen att 2014 blir ett kanonår!


  

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards