Alnömamman

Alla inlägg under juli 2016

Av Anna - 13 juli 2016 10:24

Hur galet skönt är det inte att ha semester. !a veckan är snart avklarad och jag känner mig ganksa avslappnad. Idag börjar M sin semster oxå så då blir det liksom påriktigt! 


Gabriel har fyllt 5 år och slutade med nappen samma dag. Helt utan protester och han år så stolt at han har slutat. Han har ju även börjat intressera sig för bokstäver och siffror. Varje kväll läser vi en bokstavsbok och han kan nästan alla bokstäver nu. Han kan räkna bra långt också lillgubben. Snart är det dax för 5 årskontrollen som jag antar att han kommer klara galant :) 


Anton har börjat läsa små bokstäver nu så han kan läsa kortare meningar :) i två dagar nu har han skrivit ord utan att skriva av. HUr duktigt som helst. 


Jag har brjat testa yoga igen. Får se hur många dagar jag kan hålla på irad. Har liksom ingen motivation att springa eller att styrketräna. Yogan gör att man känner sig väldigt lugn och harmonisk. Hoppas att det håller i sig :)

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards