Alnömamman

Alla inlägg under augusti 2016

Av Anna - 31 augusti 2016 07:55

Herregud vad jag inte har lust att jobba. Är det något fel att hellre vilja krypa mer i sängenmed barnen än att sitta vid en dator en hel dag...

Jag får grym ångest bara att tänka på att sitta stilla en hel dag. Borde nog ta en funderare på vad jag vill göra...inte sitta vid en dator hela dagen i alla fall.

Igår hade A son första riktiga kontakt m elaka skolbarn. Ngra 6or hade skrattat åt hans hår vilket gjorde att han var jättearg o ledsen när han kom hem o slog G. Efter 1h förstod han varför han var så arg på alla. Stackars lilla ?

Snart på jobbet nu...bara att stå ut.

Av Anna - 29 augusti 2016 18:51

Oj vilken sommar vi har haft. Allt i barnens vilja och fokus. Vi har hunnit med att bada på diverse stränder, technicus, skateparken, ånäscupen, solat och badat, gått på utflykt och fikat, kört radiostyrd bil och varit på trollska skogen. En helt fantastisk sommar som jag skulle vilja förlänga i oändlighet!


På toppen av detta har A börjat 1a klass och G går sista året på dagis. Våra stora och älskade pojkar. Vad vore livet utan er <3



 

                 

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards