Alnömamman

Alla inlägg under september 2012

Av Anna - 26 september 2012 08:25

Jag har så roliga barn. Det absolut bästa de vet är att kolla på musikvideos på tv :) Ja eller rättare sagt musik i alla former.. Spelar ingen roll hur dåligt humör de har så blir allt bättre så fort det kommer lite musik.


Dax att pallra sig iväg till dagis nu kanske.

Av Anna - 12 september 2012 08:14

Jag kan inte vara mer överlycklig. G sov sin första hela på månader. Trots sin förkylning sov han hela 11h utan att väcka oss. Helt underbart vad man kan känna sig pigg ibland..jag som gick o lade mig 21 igår ;)

Nu håller vi alla tummar att detta håller i sig :)


Kom på att det bara är 7 veckor tills jag börjar jobba..ojoj vad tog tiden vägen. Jag tyckte nyss att jag gick hem...Lite blandade känslor är det men men inget att göra ngt åt. Blir nog bra att få göra andra saker på dagarna än att bara vara hemma.





Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards