Alnömamman

Alla inlägg under januari 2014

Av Anna - 25 januari 2014 16:37

Blä vad jag hatar dennna årstid...bara en massa sjukdomar hela tiden :(

Denna gång är det G som blev dålig inatt.

Av Anna - 22 januari 2014 12:49

phu det var skönt :-) ont i morgon skulle ja tro (^_^)

Av Anna - 22 januari 2014 07:48

Hoppas ingen på dagis ringer idag, helst inga fler sjukdomar tack :-)

Laddade m äpple o proteingröt idag o ska köra favvisen rygg på lunchen...nice.

Först blir det MKT jobb!

Av Anna - 21 januari 2014 22:23

Nu håller vi tummarna för att jag kan jobba imorgon. Har inte alls tis att vara hemma i vabba verkar det som. Har arga och otåliga "kunder" på jobbet som kräver att uppdrag ska vara klart på en gång...suck. Accepterade tom en mötesbokning nu kl 22...jättenormalt :/


A o G retar gallfeber på varandra nu när det varit hemma så många dagar så jag tror att lite dagis gör dem gott ett tag :)


Jag hann tom köra lite ben idag :) saå skönt. O sen förbereda lite kvargmellis o proteingröt tills imorgon    

Av Anna - 20 januari 2014 12:12

Då bygger vi lego för sjuttioelfte gången idag. Stackars barn som inte får göra vad de vill.
A tjatar om att jag ska boka om kalaset på drakborgen :-)

Av Anna - 20 januari 2014 07:50

Idag vabbar vi med friskdag nr 1 av 2...håller tummarna att A äter normalt idag för då blir det dagis på onsdag.
G har fått världens astma o får vila 2 dar nu.

Själv ska jag ladda dagen m benstyrka o frukt+ kvarg i massor. Har lyckats mixa ihop en massa smooties med kvarg, proteinpulver o bär :-) . Inleder dagen m lite proteingröt :-)

Av Anna - 19 januari 2014 16:19

aningen besvärligt att springa i snön, men värt varenda minut :-)

Av Anna - 19 januari 2014 11:22

Pojkarna är helt galen i snön och vill helst vara ute jämt. Grannarna hade gjort en snökoja :-) hur kul som helst. Sen har G invigt sin nya snowracer som han fått i julklapp av farmor o farfar :-) han tackar så mkt.

Idag ska jag försöka få till ett styrkepass hemma :-) nu börjar det hända saker. Har precis köpt nytt proteinpulver från fitnessguru m hallon o vitchokladsmak. Proteinsmoothies blir det mkt av nu o jag smyger in lite till M oxå ;-)

Få se nu när A kan få på dagis..fick magsjuka i tors natt :-(

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards