Alnömamman

Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 29 juni 2011 11:00

Är det verkligen möjligt att man ska gå över tiden när det är så varmt. Jag trodde att lite shopping skulle sätta iång det hela men icke då ;) han bökar bara på i magen o jag börjar bli såååå trött nu!


v 41, sprickfärdig!

Av Anna - 27 juni 2011 10:19

Jaha då var det 4 dagar över tiden. Undrar verkligen när detta ska sätta igång. Är det möjligt att vara så här rastlös tro. Magen är stor som en badboll och sprickfärdig men ingen därinne verkar vara sugen på att komma ut. Bara att vänta då :)


Igår köpte vi ett tågset till Antons stor förtjusning, Jag tror aldrig han blivit så glad över en present :D 


Nej man kanske skulle ta och sätta sig i solen ett tag och passa på att njuta lite. 



   

Så här kul kan man ha i lekparken :)


 

Mammas flingor kan vara ganska goda ibland också.

Anton · Barn
Av Anna - 19 juni 2011 09:06

ja nu var det verkligen nedräkning. bara 4 dagar kvar. Har känt av en hel del mensvärk igår och idag men sen har de avtagit :( tråkigt.  Få se nu när denna lilleman hade tänkt titta ut.


Allt är klart med rum och vagn och väska så han är så välkommen NU!!!!

Av Anna - 10 juni 2011 11:06

Nu finns ingen ursäkt längre till att inte blogga :) 

Är hemma och latar mig just nu och väntar att den lill* ska titta ut snart. Det börjar bli så varmt och otympligt att gå med den otroligt stora magen just nu. 

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards