Alnömamman

Alla inlägg under augusti 2013

Av Anna - 28 augusti 2013 09:01

Usch o fy vilken tråkig vecka detta har varit. Både jag o M har gått o blivit förkylda med halsont och huvudvärk :(


Har verkligen inte tid med detta. Jag som hade tänkt börja löpträna mera nu och få in bättre löpteknik....men men det får jag satsa på när dessa symtom försvunnit :) Nu är det vila och mer vila som gäller. Lite svårt med det på jobbet...är full av värktabletter och nässpray för att fixa dagen.


Älsklingspojkarna blir bara större och större och G pratar ganska bra nu. Det går att förstå nästan 90% av allt han säger :) A leker mest med kompisar nu och helst efter dagis oxå...buuu mindre gos med mamma. Pojkarna verkar inte ha ngn som helst separationsångest, hihi bara jag ;)


Återgå lite till jobbet nu!

Av Anna - 22 augusti 2013 10:58

Vår stora kille kan äntligen cykla utan stödhjul :-) Snacka om stolt mamma :-)

Av Anna - 9 augusti 2013 23:35

7 veckor gick ju helt galet fort kan man ju tycka och har nu bara en vecka kvar. Liiite smått jobbångest nu men jag ska njuta till fullo dessa sista sagar.


Vi har ändå hunnit med en hel del i sommar; Furuvik, firat 2 åring, varit på Skansen och i Roslagen, träffat barnes faster Madde o Chrille från Göteborg, gått på barnens kusin Charlies dop  samt hunnit vara hemma o badat en del :)

Här kommer lite sommarbilder :)


                         

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards