Alnömamman

Alla inlägg under februari 2013

Av Anna - 24 februari 2013 19:16

Anton stackarn är inne på sin andra sväng sjukdom, el tredje på två veckor. Astma, magsjuka o nu senast hög feber. Stackars liten hinner knappt äta upp sig innan nästa sjukdom tar vid. Hoppas till gudarna att alla baciller är väck snart.

Mitt i allt elände hann jag både med en löptur och prommis med G i solen. I morgon blir det att vara hemma o få A att piggna till och äta en del.

Av Anna - 19 februari 2013 07:09

Trodde verkligen inte att det stämde att februari skulle vara så full av sjukdomar. Pojkarna har hållit sig så friska så länge sen pang kom magsjukan och sen dunderförkyld på det. Försöker få dom att ta det lugnt men ack så svårt utan det ska busas hela tiden.

Själv försöker jag vila lite efter nattens hostatttacker och ledsen G.

Hoppas dagens mediciner gör att de är friska för dagis i morgon.

Av Anna - 3 februari 2013 08:50

Trött tröttare tröttast!! G har levt rövare hela natten och varit omöljig att söva mer än 2 h i stöten efter kl 24 igår. Ännu fler tänder på ingående skulle jag misstänka då alla Antons bilar helt plötsligt saknar däck och alt räknas som en bitring. Pust o ännu mer pust. Önskar verkligen att alla tänder kunder komma samtidigt!! Tror att det är ca 4-5 kvar plus 4 kindtänder som håller på att sticka upp i tandköttet.



Anton var så duktig igår att vi inte behövde en enda blöja på hela dagen. Snart snart har vi en helt blöjfri 4 åring. Bättre sent än aldrig.


Få se om jag orkar med ett långpass löpning idag eller om det får bli att vila efter nattens bravader. Trots så lite sömn springer han runt som en uppskruvad duracellkanin sen 6 i morse ;) Tack o lov tog min underbara make barnen i morse så jag fick sova lite till :D

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards