Alnömamman

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anna - 26 augusti 2012 14:40

Phu skönt att natten var som vanligt :) Bara ett uppvak kl 1 för välling, sen fick vi sova. Innan jobbet börjar är det nog dax att vänja av nattmålet.

Idag är det även min älskade mammas födelsedag. Så saknad efter 5,5 år. Miss you, love you always!

Av Anna - 25 augusti 2012 09:12

Självklart älskar jag mina barn över allt annat på jorden men nu har jag kommit till ngn bristningsgräns tror jag.  Gabriel håller på att driva mig till vansinne....känns som sista tiden bara har varit en massa gnäll från min sida men det känns befogat ;) I två nätter i rad har han vaknat vid 23 och varit helt galen, vill inte ha välling vill inte sova bara skiker och gnäller. Provar ALLT men ingenting fungerar. Efter ca 100 gången jag är inne där så somnade han nog av utmattning. Vad gör man när han inte ens tar nappen på natten.

Om 2 månader börjar jag jobba och innan dess måste han sluta äta på natten, annars kommer inte jag vara ngn trevlig person på jobbet. Hornen kommer då att  växa fram ;)  Hoppas hoppas detta bara är någon utvecklngsperiod han är inne i, typ lär sigf gå el ngt.


Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att han blir en mer nöjd bebis snart så vi får njuta mer av honom.

Nej nu får det vara slut på gnällandet. En joggingtur senare idag kankse tar bort lite av mitt dåliga humör.


Först ska vi bara luncha på max och fördriva lite tid i birsta och kolla på kläder medans stora <3 strosar på teknikaffärer :)



Av Anna - 11 augusti 2012 15:00

Idag var vi på Drakfestivalen och Anton fick åka karusell. Hur kul som helst :)

Av Anna - 1 augusti 2012 18:13

Undra om man kan bli kär i en telefon. Jag är nog det i min nya Samsung galaxy :)

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards