Alnömamman

Alla inlägg under juni 2018

Av Anna - 8 juni 2018 15:02

Fantastiskt skönt med helg! Sol och avkoppling tjoohoo

Av Anna - 7 juni 2018 08:41

Fick lite tråkiga nyheter igår ang karriärmöjligheter? verkar inte som att jag ska få utveckla mig alls i mitt yrkesliv. Så j*kla synd!!

Så nu har jag bestämt mig att ta hand om mig själv o bara göra det som för mig gott oavsett det är jobb ellwr hemma.

Började dagen m kaffe och 30 min träning, sååå underbart sätt att starta dagen trots att jag var så trött.

Nu ska jag ta mig an dagen o ladda för helg.

Det som inte bryter ner dig för dig starkare??

Ikväll blir det yinyoga m kassandra på youtube!

Av Anna - 6 juni 2018 10:12

Vi börjar nationaldagen med att kolla på roblox hahaha tydligen är det jätteroligt.

Så tråkigt ute nu med iskalla vindar och storm.. Vi som skulle åka till stan och åka karusell men istället blir det en dag i soffan och ett middagsbesök på max?

Av Anna - 4 juni 2018 14:54

Nu är nu är det bara 5 veckor till semester!! Längtar så ????

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards