Alnömamman

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anna - 20 augusti 2011 16:51

 Nu är lilleskrutten 6 veckor gammal. Har lite svårt att fatta att för över 6 veckor sedan hade jag en stor mage. Tiden går rätt fort i alla fall.


Tack och liv sover han jättebra på natten med bara 1 matning. Dagarna är det lite si och så med. Helst vill han sova när vi lyssnar på drum n base ;) rolig liten filur. 


Än så länge har han upplevt både en tripp till Frösön och selånger. Bägge gångerna sovandes i sele men i alla fall. 

MIlstolpar än så länge. 

Skrattar och försöker prata och jollra

Rullar över från mage til rygg

Ligger gärna på mage och lyfter huvudet





 

Anton älskar att leka med lillebror

 
                                                                                                                  killen med dubbelhakorrna 

 

en trött o gosig storebror

Av Anna - 5 augusti 2011 10:38

Oj tiden gick ganska fort i alla fall måste jag säga. Gabriel är nu 1 månad gammal och är jätteduktig på att ligga på mage och lyfta huvudet. Nu börjar han bli lite mer som en person och äter inte riktigt lika mycket på dagarna.


I natt sov han, kors i taket, från 21.30 till 04:40, utan att äta.


Här kommer lite uppdaterade bilder på underverket.


      

Stolt storebror :D



         

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Skapa flashcards