Alnömamman

Alla inlägg under mars 2013

Av Anna - 18 mars 2013 16:39

Idag känns det bara som en blää dag. Tycker inte om att känna så men för långt möte gjorde att jag missade bussen. Var då tvungen att ta en senare buss....som var såååååå sen vilket leder till att jag knappt hinner se mina prinsar idag.

Varav dessa förtjusningar i långa möten på em.....


Just idag hade jag hellre velat vara hemma m prinsarna o busat :-)

Helgen var alldeles underbar i alla fall eftersom vi fick träffa barnens kusin Charlie. Hur gullig som helst. Här är en stolt farbror med sitt brorsbarn :-)

Av Anna - 18 mars 2013 08:13

Inleder måndagen med en massa barngos och smärtfri lämning :-)
4 dagar i hsand denna vecka så det blir långa dagisdagar. ...... :-/?

Av Anna - 15 mars 2013 17:16

Som vi har längtat efter helgen. Inleder lördagen med kalas på badhuset, sen restaurang o bio m ? medans farmor o farfar nattar barn.

På får vi äntligen mysa med lilla Charlie :-) som vi har väntat. Nu myset barnen med popcorn o film.

G har blivit jätteduktig på att prata nu och kan nästan härma alla ord vi säger, jippii.

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards