Alnömamman

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anna - 26 oktober 2011 17:29

I morse hann jag tom med en joggingtur med vagnen efter att jag lämnat A på dagis. Så otroligt skönt att få komma iväg och röra på mig. 


Nu är det bara en dag kvar, sen åker vi till Stockholm och hälsar på Linda med familj. Det ska bli så roligt :) Få se bra hur bilresan ner kommer att gå mred två barn. Vi kommer att ladda med mkt godis och film för Anton i bilen. Förhoppningsvis så kommer lilleman att sova stora delar av vägen.


Gröten går jättebra nu och lite banan slinker också ner. Det är så otroligt roligt att G tycker om att äta. 


Dax att återgå till barnen nu som vill ha lite uppmärksamhet ;)


Av Anna - 19 oktober 2011 11:53

ja då var lilleskrutt snart 3,5 månader. Oj vad tiden gick fort. Nu ligger han supernöjd i babygymmet och försöker greppa en massa saker. Då kan man ju alltid passa på att slappa vid datorn :)


Vi har redan introducerat gröt en gång om dagen, vilket han älskar så det ska bli så roligt att börja med mer mat sedan. 

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards