Alnömamman

Alla inlägg under juli 2011

Av Anna - 20 juli 2011 09:37

Oj tiden gick ganska fort i alla fall. Idag är vårt hjärta 12 dagar gammal :)

Han kom samma dag som jag skulle sättas igång, 0156 på natten. Förlossningen tog bara 5 timmar tack o lov sen var han ute. 


Det har varit lite omtumlande dagar så här från början. Anton har äntligen börjat fatta tyckte för sin lillebror och tycker om att pussa och krama på honom. Gabriel gör inget annat än att äta på mig HELA tiden. Tror att han har ett enormt närhetsbehov. Han är inte så förtjust i att ligga helt själv heller. Varken i vagnen eller i babysitter. Så sovningen på dagen är lite spännnade. Somna i min famn och sen om man har suttit men honom så o ca 1 h då kanske det går att lägga ner honom ;)


Kors i taket så ligger han och sover ute i vagenen nu! :D NICE!


               

Av Anna - 6 juli 2011 08:07

Då var det bara 2 dar kvar till igångsättningen. Jag tror att jag håller på att längta ihjäl mig. Tänk att man kan längta till något som gör så ont ;) Men i detta läge....det spelar inget roll!


Stackars Anton verkar inte vara så förtjust i att gå på sommardagis direkt. Igår ville han gå hem direkt efter frukosten. Det skär verkligen i hjärtat att behöva lämna honom. Jag önskar verkligen att jag orkade ha honom hemma, men jag har fullt upp med att överleva själv dessa sista dagar. Hoppas att det snart blir bättre.

Anton · Barn

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Skapa flashcards