Alnömamman

Alla inlägg under januari 2013

Av Anna - 23 januari 2013 21:36

Då blir det en liten tripp till övik i morgon för att prata intranät, och ska samtidigt passa på att luncha med in goa kusin och hennes små prinsar. Det var alldeles förlänge sedan vi sågs tyvärrr men så blir det väl när man har familj och fullt upp hela tiden.  Men kul ska det bli!


Gabriel blir mer och mer nyfiken på sin omgivning och har klättermaraton här varje dag med oss i hasorna som konstant säger NEJ NEJ o åter NEJ. Pust undra när han ska lugna ner sig! Tror att han har börjat säga lite mer ord nu också, som ex tröja där och lampa där....Vi hoppas alla på att han börjar prata snart i alla fall och inte använder sitt gnällspråk ;)


Anton bara växer och växer på längden och tvären och äter ibland som en vuxen ;) och samtidigt svälter andra dagar men det är väl som det ska antar jag. Det senaste är varför då.....om ALLTING. Ta på sig kläder, varför då.....



Pust, då var det G som var igång igen då och kl är bara 22.

Av Anna - 19 januari 2013 09:24

Barnen vid datorn och jag med kaffe :-)
Anton har blivit så duktig med musen nu.

Tvingar mig själv till träningsvila idag o frossar i godsaker istället på Antons kalas :-)

Av Anna - 8 januari 2013 13:25

Usch o fy att vara förkyld. Min dumma hals har gjort ont över en vecka nu. Jag som så gärna vill träna. I maj blir det ica loppet på alnön på 1 mil. Tjoohoo


Vår lilleskrutt fyller även 1,5år idag. Hurra hurra. Älskar dig lilleskrutt.

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards