Alnömamman

Alla inlägg under februari 2012

Av Anna - 27 februari 2012 10:57

Vi börjar se ljuset i tunneln av vattkoppor på A. Idag verkar vara första dagen som prickarna inte kliar så det lär bli en hel del bus idag. Det är nog bara en tidsfråga innan lilleskrutt också får prickar.Dopet i lördags var mycket trevligt och lyckat trots att inte alla kunde komma. Återigen vill jag tacka alla som kom och delade dagen med oss och tack för alla fina presenter. Dax för lite lunch för prinsarna sen lite städning för mig :)

Av Anna - 23 februari 2012 09:08

Ja då har vi påbörjat den första barnsjukdomen vattkoppor. Tajmat o bra till dopet o allt. A får vara hemma med någon så kör vi dop i alla fall. En så länge är det bara ett tiotal prickar men det lär bli fler, tack o lov är humöret på topp i alla fall :) Närmaste veckan blir att ta hand om sjuka prinsen och förhoppningsvis lägga in lite träningspass.

Av Anna - 7 februari 2012 10:28

I lördags åkte jag o M ner till Sholm på bröllop. Det var verkligen helt underbart att få vara med och dela Linda och Andreas dag. Tack så hemskt mycket. Tyvärr så hade både jag o M drabbats av ngn elak förkylningsbacill som inte vill släppa taget, så vi avvek vi ganska tidigt från festen. Hela söndagen låg vi och slappade på hotellet och försökte bli friska men icke. Pust.


Men vad vi längtade efter våra små prinsar och de blev så glada att se oss. 


Dagens bild på lillskrutten :)  Man vill bara äta upp gokinderna.!

 


Anton jublade när han fick gå på dagis idag. Med tankte på att han varit hemma 3 veckor så förstår jag det. 

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Skapa flashcards