Alnömamman

Alla inlägg under september 2013

Av Anna - 5 september 2013 13:23

O vad det var härligt att springa på lunchen idag. Med lätta ben tog jag mig ut på 6 km trots att jag varit förkyld o inte sprungit på 2 veckor. Skönt att få lite avbrott i den annars så stressiga arbetsdagen, med lansering av ny startsida mm.


Snart får jag komma hem till mina små troll.....vad jag längtar efter dom :) Idag tar vi lite avbrott i vårt garderobsbyggande och vilar tills i helgen. Efter 4 dagar med mkt svordomar och tunga spegeldörrar är vi äntligen klar med 1 paxgarderob på 1,5m.


Åter till jobbet då!

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards