Alnömamman

Alla inlägg under november 2012

Av Anna - 20 november 2012 08:10

Börjar dagen med ett möte på knowit fram till lunch, avslutar sedan dagen med massage...åh underbara dag :)

Anton ritade sin första huvudfoting och bil idag, kors i taket. Sen lyckades han vara torr i blöjan i natt :D

Av Anna - 5 november 2012 21:35

Efter morgonstress med barnen för påklädning och diverse andra bestyr lyckades jag få iväg dem bägge till dagis och utan minsta gråt el separationsångest sprang G rakt in i lekrummet och började leka. G var inte alls intresserad av att pussas el kramar för att säga hej då..han har nog inte riktigt fattat vad som händer ännu. Sagt o gjort kom jag iväg med bussarna upp till hsand för min första ritkiga dag på jobbet.


Snacka om tidsskillnad när man är hemma motför på jobbet. Denna dag försvann utan att jag riktigt hann reflektera över vad jag gjort. Under mammaledigheten gick det ganska långsamt...hmm


Det bästa med jobbet är ju faktiskt att man får längta ihjäl sig efter myskillarna och verkligen njuter av varje sekund med dem när jag är hemma :) 


Sovtajm o ladda för mer jobb i morgon...håller dock tumamrna för inatt....

Av Anna - 1 november 2012 11:54

Då var man på jobbet då :) känns lite konstigt men det kommer nog gå bra :)

A o G är så nöjda att gå på dagis, men väldigt trötta.

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards