Alnömamman

Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 9 november 2009 09:24

Idag blir en rolig dag. Jag och Anton ska till stan med Antons morfar för att se ut en födelsedagspresent till mig. Pust då fyller man 30 på fredag då ;) Tack o lov ingen 30 års kris ännu.

Ja present... en skinnjacka lutar det åt en så länge. Undra om det finns kvar någon sån affär i stan som säljer skinnjackor. Jag har letat ihjäl mig på nätet för att hitta en affär. Annars får det väl bli en annan jacka, jacktokig som jag är :)



Ja det blev ett par vinterstövlar i alla fall :) Alltid bra när man får välja det man själv vill ha. Lilleman blev lite less efter ett tag på alla skoaffärer så det vara bara att åka hem. Inte ville han sova heller så vi får väl se hur kvällen artar sig.





Av Anna - 8 november 2009 13:35

Jaha då har man börjat blogg då. Trodde aldrig att den dagen skulle hända ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Skapa flashcards