Alnömamman

Alla inlägg under juli 2010

Av Anna - 31 juli 2010 07:53

Nu är det inte så långt kvar innan lillgubben börjar dagis. Herregud vad denna sommar har gått fort. Jag som alldeles nyss tyckte att det var juni och långt tills vi skulle åka till Göteborg. Men nu är ju även det avklarat och dagis och jobba närmar sig med stormsteg.


Lite nervös är jag nog allt men det blir nog inget problem för Anton. Han som gillar så mycket att leka med andra större barn. Grannen Max är han förövrigt helt galen i.


Oo han har blivit så otroligt bra på att härma ljud. nu säger han utan problem: gurka, fifi, bilar, Moa, Tea, Hilda, pasta, kyckling, kaka, tårta mm. Som vanligt är bilar favvordet.

Just nu sitter han och kollar på Cars :)

Ikväll blir det midadag på Tandoori och sen bio med älsklingen. Det ska bli så otroligt skönt att få gå på date på tumanhand :)

Presentation


Jag är en alnöbo och mamma till två underbara prinsar som jag och min älskling Micke fick 2009 och 2011. Bloggen kommer största delen handla om våra barn men även annat smått och gått.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards